FAQ (Ofte stillede spørgsmål)

Hvor lang er leveringstiden?
Leveringen tager 2-4 dage på produkter som er på lager.
Hvilket fragt firma står for leveringen
Levering sker med UPS.
Hvordan kan jeg tjekke hvor langt min ordre er?
Du kan se hvor langt din ordre er ved at indtaste dit UPS pakke nr på UPS sporingsiden, som du finder her
Hvorkan jeg se status på min ordre.
Log in på hjemmesiden med dit brugernavn og ordre nummer. Der kan du se status på dine ordre. Alternativt er du altid velkommen til at ringe og vi kan hjælpe dig.
Hvad skal jeg gøre hvis mit produkt går i stykker?
De produkter vi sælger er af god kvalitet og skal ikke gå i stykker ved normal brug. Men der er desværre undtagelser. Det er blot vigtigt at du kontakter os hvis du oplever problemer ved dit produkt. Ofte kan vi hjælpe dig direkte over telefonen eller det kan være nødvendigt for os at sende en reservedel eller at tage produktet retur. Uanset hvad, så kontakt os på kundeservice, sådan at vi kan forsøge hjælpe så godt som muligt.
Kan jeg forudbestille produkter?
Det er ikke muligt at forudbestille produkter, men du kan skrive dig op til at få en email når produktet kommer hjem igen, så du kan købe det med det samme det er på lager igen. Dette gøres ved at gå ind på produktet der ikke er på lager, og skrive din email op i det felt der er lavet til det, i højre side af skærmen.
Er der muligt at se produkterne nogle steder?
Der er detsvære ikke mulighed for at vise produkterne frem Rull.dk udelukkende kører som nethandel og varelager er lokaliseret i Sverige.
Hvad sker der hvis jeg ikke er hjemme når min pakke bliver leveret?
Hvis du ikke er hjemme når UPS forsøger levering skal du selv hente pakken på den nærmeste UPS station, det kan du læse mere om på vores side med information om levering